Електричний велосипед FADA РУТА, 800W

33624 грн.
В наличии
+

  Електричний велосипед FADA РУТА, 800W,електровелосипед,фада рута,електробайк 60в 800вт

  Електричний велосипед FADA РУТА, 800W

Електричний велосипед FADA РУТА, 800W

Оновлена в 2023 році FADA РУТА.  Данні моделі існують приблизно більше п'ять років і на українському ринку, і в самому Китаї, і на ринках інших країн. Ця модель стала дуже популярною завдяки трьом ключовим аспектам:
1. Простота та надійність конструкції + функціональність (багажники або друге сідло для пасажира);
2. Дуже зручна по посадці для будь-якого віку (висока посадка та можливість зміни висоти сидіння), відмінна прохідність (завдяки 17-ти дюймовим мопедним колесам та амортизації передньої вилки) та компактні розміри. (навіть менше звичайних велосипедів на 26 колесах);
3. Незначна вага і мотор-колесо дозволяють покривати пристойну відстань тільки на електротязі, а керується батареєю для циклу зарядки простіше простого, тому що вона поміщена в знімний бокс.

Основні конструктивні особливості оновленої моделі:

1. Рама покращеної конструції - посилені бічні частини винесені за межі корпусу батареї

2. Нова траверса

3. Кошик передній з термопластика (легко зняти, не опромінюється і не іржавіє)

4. Передня вилка у вигляді амортизаторних стійок.

5. Передня додаткова LED-фара дає вдвічі більшу освітленість

6 . Новий двигун  на  800 ватів у парі з аккамулятронною батареєю вже на 15 А/год.

Двигун на моделі пропонується найпотужнішою з раніше доступних варіантів. Він розвиває справжні 800 Ватів. Причому варіант мотора для Рута можна було б використовувати ще потужніше, проте це не так додало б у швидкості, скільки активніше стало б "з'їдати" батарею. Тому така версія – це принцип розумної достатності.

 Максимальна швидкість заявлена виробником. може досягати 40-45 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу складе до 40-45 км залежно від навантаження і дорожніх умов. На правій ручці управління умовним "газом" передбачена клавіша перемикання потужних режимів. Вибір одного з 4-х швидкісних режимів руху передбачає можливості по пробігу. Прислів'я: тихіше їдеш – далі будеш, працює на всі сто.

Зручність посадки забезпечується збільшеною площею подушки сидіння і товщині пінополіуретанового наповнювача, що зросла. Сидіння стало м'якшим. А підсідельний палець із збільшеною довжиною 30 см дозволить зручно розміститися водієві навіть якщо його зростання більше 180 см. Причому зверніть увагу на те, що педальний вузол доповнений додатковими складними підніжками у передній частині (вони на лівому фото). Тобто якщо дорога далека і рух на електротязі, розміщення додаткових упорів для ніг, дозволить прийняти ще зручнішу посадку, коли ноги частково випрямити, якщо перенести їх з педалей на додаткові майданчики.

  

Колеса у Рути мають розміри 2.50-17 переднє та 2.50-17 заднє. Тобто вони поодинокі та формат взаємозамінності збережений. Шини мають не гладкий, а розвинений протектор і дозволять впевнено пересуватися навіть в умовах ґрунтових доріг. А ось конструкція обода зазнала змін. Спицированный варіант замінено більш практичний і стійкий до ударним навантаженням варіант із профільованими опорними елементами. А сам обід має потовщену двошарову структуру в місці сполучення з шиною. Загальна вага колеса у зборі перевищує вагу звичайного спицьованого колеса лише на 200 грам – це взагалі нічого. А за міцністю перевершує звичайні спиці. Більш того такий обід можна правити у разі удару, оскільки і обід і внутрішні опори виконані зі сталі.

 

Відкидні платформи на задньому колесі у плані виконання дуже прості – це не шедевр інженерного виконання. Вони виготовлені з гнутого прокатного листа і забезпечені пружними петлями для фіксації в складеному стані. Але в будь-якому випадку вони потужні і добре доповнюють практичність електровелосипеда при перевезенні чогось об'ємного і досить важкого. Доповненням до цього стане і передній багажний кошик, він суцільнометалевий і здатний прийняти вантаж вагою до 25 кг. Тільки пам'ятайте, що чим важче поклажу попереду, тим більше уваги потрібно приділяти зміні траєкторії руху.
Зверніть увагу на дзеркала. Вони встановлені так не помилково. Цей тип дзеркал передбачає два варіанти установки:
1. Такий монтаж як на фото охоплює великий вертикальний сектор і буде зручним для високих людей.
2. Однак, якщо хтось невисокого зростання і  звик більше бачити на всі боки - для цього потрібно дзеркала поміняти місцями і розгорнути на 180 градусів. Тоді основний сектор охоплюватиме більше горизонтальну лінію.
При цьому регулювання дзеркал залишиться в допустимих межах для зручності візуального контролю позаду.

                                    

 Крім багажу, велосипед Рута передбачає можливістю перевезення пасажира або поклажі, за рахунок універсального рішення у вигляді трансформованого заднього сидіння в багажну платформу. Задня спинка пасажира знімна, за потреби її можна видалити.

  

У даній моделі додатково передбачена можливість легкого вилучення касети з АКБ для зручнішого виконання процедури підзарядки будинку.

    

 У стандартну комплектацію входить:

 - сталевий передній багажний кошик;

 - задня універсальна трансформована багажна платформа;

- РК панель приладів;

- фара головного світла;

- покажчики поворотів попереду та ззаду;

- дзеркала заднього виду;

-  сигналізація з дистанційним керуванням

Розмірність та тип шин: 2.5 -17  передня/задня

Система гальм :   передній  / задній (механический)  барабанний; обидва з приводом від важелів на кермі             

У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу володіють гарною термостійкістю і механічною міцністю. Виливка є найбільш широко використовується способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках та в медичному обладнанні.

Сплав AlNiCo має ряд важливих характеристик:

  • низька коерцитивність
  • високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
  • максимальна   робоча температура до 450 °C
  • складається з відносно дорогої сировини: нікелю та кобальту

Якщо висловитися більш зрозуміло – найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їхньої ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.

Акумуляторна батарея тягова  свинцево-кислотна, тип батареї AGM з загальним номіналом 60V-15Ah (900 Вт * год).

МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм1700
Ширина, мм400
Висота, мм1150
Споряджена маса, кг73
ПАРАМЕТРИ ДВИГУНА
Ємність акумуляторної батареїLead-Acid 60V-15A (батарейний комплект складається з п'яти АКБ)
Запас ходу на електротязі, км≤45
Розрахункова кількість циклів заряду батареї≤350
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Max швидкість при русі на електротязі, км/год≤38
Двигун, типІнтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Додаткове пасажирське місцеТак
Живлення для підзарядки батареїЕлектрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізаціяСигналізація при активації блокує електромотор та знерухомлює провідне заднє колесо
Розширений стандартний пакет опційПередній речовий кошик. Заднє сидіння, що трансформується, в багажну платформу.
Світлотехніка задняГабаритний ліхтар, стоп-відбивач та покажчики поворотів
Світлотехніка передняLED-фара головного світла
Тип батареїСвинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 15A. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин
Тип панелі приладівРК панель приладів з індикацією ступеня заряду батареї, швидкості, покажчиків повороту та індикаторами включених елементів зовнішнього освітлення
Тип приводуІнтегровані в заднє колесо електродвигун потужністю 800 Ватт
Задній гальмівний механізмБарабанний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Підвіска передняТелескопічна вилка з пружинами та амортизаторами
Передні гальмівні механізмиБарабанний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Колісні дискиСталеві профільовані ободи
Вантажопідйомність, кг145 (рекомендована вага вантажу для збереження запасу ходу 110-120 кг)
Розмір шин передні/задні2.5-17/2.5 -17; шини з камерою
ЗНАЧЕННЯ ПАКУВАЛЬНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Ширина, м0,35
Висота, м.0,80
Об'єм, куб.м0,40
Вага, кг75


Быстро и качественно доставляем

Наша компания производит доставку по всей России и ближнему зарубежью

Гарантия качества и сервисное обслуживание

Мы предлагаем только те товары, в качестве которых мы уверены

Возврат товара в течение 30 дней

У вас есть 30 дней, для того чтобы протестировать вашу покупку